poniedziałek, 13 maja 2013

Ankieta

Moje Drogie Żuczki (jak to mawiała moja pani od chemii), chciałabym was prosić o wypełnienie ankiety. Ankieta jest mi potrzebna do pracy magisterskiej. Dotyczy blogów z opowiadaniami typu fan fiction - czyli coś dla nas :)


Jeśli nie byłoby problemu, to przekażcie ją także swoim czytelnikom. Jeśli nie - nie ma sprawy. Focha nie walnę :D

Uprzedzam też, że niektóre z was (a raczej wszystkie, do których regularnie zaglądam), otrzymają jeszcze jedną ankietę. Tym razem jednak będzie trzeba odpowiedzieć na pytania od strony autora a nie czytelnika bloga. Ta ankieta również potrzebna jest do mojej boskiej pracy magisterskiej.

Pozdrawiam! I do następnego! :)

2 komentarze:

  1. Cześć, dopiero dziś zauważyłam Twoją prośbę na moim blogu. Ankietę już wypełniłam,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie muszę mówić, że czuję się zaszczycona. Że pomagam Ci w pracy magisteskiej :D
    zapraszam na corka-trenera.blogspot.com gdzie pojawił sie kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń